پمپ باد یا کمپرسورهای فندکی، ابزاری برای باد کردن تایر خودرو هستند که به وسیله فندک ماشین یا سر باتری ها تغذیه شده و می توانید از آن ها استفاده کنید. این کمپرسورها به کمک موتور الکتریکی خود، باعث فشرده سازی هوای داخل سیلندرها شده و برای برطرف کردن مشکلاتی مثل پنچری یا خالی شدن باد تایر کاربرد دارند. این پمپ ها با ظرفیت مختلف تولید شده و بودجه لازم برای خرید انواع آن ها، از جمله قیمت پمپ باد ۵۰ لیتری، ۶۰ لیتری و …، بر اساس نوع و مدل دستگاه تعیین خواهد شد. شما برای خرید این کمپرسورهای پرکاربرد باید بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین را بشناسید.

بنابراین با خرید پمپ باد فندکی، دیگر نگرانی بابت پنچری خودرو نخواهید داشت. همچنین، قیمت پمپ باد کوچک نسبت به مدل های بزرگ کمتر است و با صرف هزینه کم برای خرید این کمپرسورها، هر کجا تایر خودروتان کم باد شد، بدون نیاز به تنظیم باد یا آپاراتی مشکل به وجود آمده را برطرف خواهید کرد.

معرفی بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین

در ادامه لیستی از بهترین پمپ بادهای فندکی موجود در بازار را معرفی کرده و در موردشان توضیحات جامعی ارائه می دهیم:

پمپ باد ۵۰ لیتری سیلندری برند RMP

این محصول با قدرت موتور ۳ اسب بخار توسط برند RPM تولید شده و یکی از بهترین پمپ بادهای فندکی مخصوص ماشین است. حجم مخزن این پمپ باد ۵۰ لیتر بوده و با ۲ خروجی هوا به خوبی می تواند نیاز شما را برای رفع پنچری یا خالی شدن باد لاستیک ماشین برطرف کند.

سرعت چرخ پمپ باد ۵۰ لیتری سیلندری برند RMP برابر با ۲۸۰۰ دور در دقیقه است و با قدرت ۸ بار در تولید فشار باد، می تواند مشکل به وجود آمده برای تایر خودرو را رفع کند.

این محصول یک دسته برای جا به جایی راحت تر نیز دارد که می توانید از طریق آن دستگاه را به هر جا که خواستید حمل کنید. وزن این پمپ باد هم ۲۹ کیلوگرم بوده و برای همین در حین جا به جایی آن مشکلی نخواهید داشت.

پمپ باد فندکی بوهو مدل BOX۱

پمپ باد فندکی بوهو مدل BOX۱ دارای ۲ سیلندر داخلی است و به همراه یک جعبه ابزار با لوازم جانبی مختلفی مثل انبر دم باریک، پیچ گوشتی و … عرضه می شود. این محصول قابلیت تغذیه از طریق سر باطری ها یا جایگاه مخصوص فندک خودرو را دارد و برای همین مشکلی از بابت شارژ آن نخواهید داشت.

این محصول می تواند تا ۶۰ لیتر بر دقیقه تولید هوا داشته و با فشار ۱۵۰ PSI خیلی زود تایر و لاستیک ماشین شما را باد کند. در این پمپ باد فندکی یک شیلنگ بلند هم در نظر گرفته شده تا استفاده از آن راحت تر باشد. این دستگاه یک سیستم حفاظت در برابر نوسان هم دارد تا از بروز مشکلات مختلف جلوگیری شود.

پمپ باد فندکی گالان مدل ۶۲۲۰

از این پمپ باد فندکی حتی می توانید برای انواع خودروهای سواری شاسی بلند یا آفرود هم که لاستیک ها و تایرهای بزرگی دارند، به راحتی استفاده کنید. این محصول ساخت کشور تایوان بوده و با قدرت بی نظیر خود در فشرده سازی هوا و باد کردن تایر خودروها، گزینه اول بسیاری از مشتریان است.

پمپ باد فندکی گالان مدل ۶۲۲۰ قابلیت تولید هوا با فشار ۱۰ بار را داشته و با برق مستقیم ۱۲ – ۱۴ ولت کار می کند. این محصول بدنه و سیستم جمع و جوری دارد و  یک دسته نیز به منظور جا به جایی راحت تر روی آن تعبیه شده است.

در پمپ باد فندکی گالان مدل ۶۲۲۰ یک قطع کن اتوماتیک نیز قرار دارد تا وقتی که لاستیک به اندازه کافی باد شد، عملکرد دستگاه متوقف شود.

عمر این محصول طولانی است و با سیم ییچی مسی و جنس بدنه قوی اش تا مدت ها می تواند بدون هیچ مشکلی استفاده شود.

پمپ باد فندکی و برقی اکتیو مدل AC-۱۵۱۱D

پمپ باد فندکی و برقی اکتیو مدل AC-۱۵۱۱D عنوان بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین را از آن خود کرده است، چون با فشار هوای ۲۰۰ PSI کار می کند و در بین دستگاه های قدرتمند، جزو بهترین دستگاه ها شناخته می شود.

امکان نگهداری و حمل این دستگاه به وسیله دسته تعبیه شده روی آن راحت شده است. کافیست از این دسته بگیرید و دستگاه را به هر جا که خواستید، منتقل کنید.

شما می توانید برای تغذیه این دستگاه از برق ۱۲ ولت DC یا برق ۲۴۰ ولت شهری AC استفاده کنید. این محصول در واقع یک کابل برق شهری ۱.۸ متری و یک کابل برق ۱۲ ولتی ۳ متری فندکی دارد.

پمپ باد فندکی تیگران مدل TG-TI۰۲

شما می توانید این دستگاه را به وسیله جایگاه فندک خودرو یا سر باتری ها روشن کرده و از آن استفاده کنید. این محصول با حجم ۶۰ لیتر و حداکثر قدرت ۱۵۰ PSI می تواند تمام نیاز شما را به یک پمپ باد فندکی برطرف کند.

طراحی پمپ باد فندکی تیگران مدل TG-TI۰۲ نیز بسیار مناسب بوده و برای همین در حین استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. مثلا روی این دستگاه یک دسته به منظور جا به جایی تعبیه شده است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را حمل کنید. همچنین در آن پایه های ثابت هم نصب شده تا محصول در حین استفاده لرزش نداشته باشد.

ویژگی مثبت این پمپ باد فندکی وجود یک چراغ قوه بزرگ روی بدنه آن است که باعث می شود حتی در فضاهای تاریک و بدون نور هم کاربرد داشته باشد.

پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-۴۲۶۰B

این محصول ۳ کاره است و علاوه بر این که می توانید از آن به عنوان پمپ باد فندکی استفاده کنید، قابلیت استفاده به عنوان بلوور یا دمنده باد و چراغ قوه را هم دارد. این دستگاه با برق ۱۲ ولت کار می کند و  به دلیل طراحی هوشمندانه، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که آن را نسبت به سایر پمپ بادهای موجود در بازار تهیه کنند.

اگر از این محصول در حالت بلوور استفاده کنید، حجم خروجی باد آن تا ۴۰۰ لیتر در دقیقه افزایش پیدا می کند.

با خرید پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-۴۲۶۰B، یک خرطومی ۴۸ سانتی متری، یک شیلنگ و نازل ۸۰ سانتی متری و یک کیف برزنتی به منظور حمل محصول از فروشنده دریافت خواهید کرد.

در پایان، بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین کدام است؟

از بین انواع بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین، شما باید ویژگی ها و کاربرد هر کدام را خوانده و سپس متناسب با نیازتان، یکی از آن ها را بخرید. از کمپرسورهای باکیفیت فندکی می توان به برند RMP، رونیکس و بوهو اشاره نمود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه پمپ باد فندکی، از کارشناس فروش بخواهید که متناسب با نوع و مدل خودروتان، مناسب ترین مدل را معرفی کند.